بسياري از دارندگان مشاغل کوچک که من با آنها صحبت مي کنم مي دانند که برندسازي براي تجارتشان ضروري است ، اما تعداد بسيار زيادي از آنها بطور شگفت آور نمي دانند که چرا.

آنها پيوند بين مشاغل موفق و مارک تجاري قدرتمند را مي شناسند و آرزو مي کنند تا خودشان نيز برند موفقي داشته باشند. آنها مي فهمند که برندسازي فقط يک آرم يا چگونگي درک تجارت آنها از خارج نيست. به حدي که به طرق مختلف مي توانيد کلمه مارک تجاري را جايگزين تجارت کنيد.

هويت برند شما

برندسازي راهي براي تعريف تجارت شما با خود ، تيم و مخاطبان خارجي شما است. مي توان آن را تجارت "هويت" ناميد ، امروزه مشتريان انواع مشاغل آنقدر متين هستند که مي توانند بيشترين تلاش شرکتها را براي درخشش ، چرخش و جذابيت در فروش خود مشاهده کنند.

فوايدي که يک مارک تعريف شده استراتژيک مي تواند داشته باشد:

        هنگامي که مشتريان از نظر عاطفي به يکديگر وصل مي شوند - زيرا آنها همان ارزش و اعتقاد را با برند مشترک دارند - منجر به فروش بيشتر و تمايز بهتر مارک مي شود.
        يک برند قوي وفاداري ، دفاع را تشويق مي کند. حتي مي تواند در مواقعي که رقبا به تخفيف هاي تبليغاتي براي رانندگي فروش اعتماد مي کنند ، از قيمت شما محافظت کند.
        نام تجاري شما همچنين مي تواند بستر ايده آل را براي گسترش پيشنهاد يا دامنه خود به شما ارائه دهد.

1. با تعريف مارک خود شروع کنيد.

محصول يا خدماتي را که تجارت شما ارائه مي دهد ، مرور کنيد. فضاي موجود در بازار را اشغال کنيد و در مورد نيازها و نگراني هاي عاطفي و منطقي مشتريان خود تحقيق کنيد. شخصيت برند شما بايد تجارت شما را ارتقا بخشد ، با مشتري خود ارتباط برقرار کند تا شما را در بازار متمايز کند.

2. هنگام ساخت نام تجاري خود ، به عنوان يک شخص به آن فکر کنيد.

هر يک از ما فردي هستيم که شخصيت ما از عقايد ، ارزشها و اهداف تشکيل شده است که تعريف مي کند چه کسي هستيم و با چه کسي ارتباط داريم. شخصيت ما تعيين مي کند که چگونه در موقعيت هاي مختلف ، نحوه لباس پوشيدن و آنچه مي گوييم رفتار مي کنيم. البته براي افراد اين بصري است و نادر است که حتي شخصيت خودتان را هم در نظر بگيريد. اما هنگامي که شما در حال ساخت يک برند هستيد ، داشتن اين تفاهم بسيار حياتي است.

3. در نظر بگيريد چه چيزي تجارت شما را هدايت مي کند.

به چه چيزي اعتقاد دارد ، هدف آن چيست و قهرمانان برند آن چه کساني هستند. اين موارد مي تواند به تعيين موقعيت عاطفي برند شما کمک کند و از هويت و شخصيت ارتباطات برند مطلع شود.

4- هدف ايجاد روابط طولاني مدت با مشتريان است.

از پيشنهاد خود استفاده نکنيد و انتظاراتي را که منجر به وعده هاي شکسته مي شود ، ايجاد کنيد ، اعتماد به نفس خود را با نام تجاري صادقانه ايجاد کنيد - روشن باشيد که شرکت شما کيست و به ارزش هايي که هر روز آن را هدايت مي کند ، صادق باشيد.

5- با لحن مداوم صدا با مشتريان خود صحبت کنيد.

اين امر به تقويت شخصيت مشاغل و شفاف سازي پيشنهاد آن کمک مي کند تا مشتريان دقيقاً بدانند که از محصول يا خدمات انتظار چه چيزي را دارند.
6. به صورت مداوم يک پيام را براي کاربر نفرستيد.

درعوض ، هدفتان اين باشد که پيامهاي کليدي خود را براي ايجاد يک هويت منسجم و يک هدف مشخص براي کاربر بفرستيد.

7. سعي نکنيد از ظاهر مارک هاي بزرگ تقليد کنيد.

هويت متمايز خود را امتحان کنيد. خلاقيت بهترين روش است سعي نکنيد کپي کنيد چون مشتريان مي فهمند و ديگر حس خوبي به برندتان ندارند پس خلاقيت خود را در ظاهر و مارک خود به کار بگيريد.

8- مبتکر باشيد ، جسور و جسور باشيد - براي چيزي که به آن اعتقاد داريد ، ايستادگي کنيد.

مارک هاي بزرگ تحت تأثير لايه هاي بزرگي از بوروکراسي قرار دارند و از انعطاف پذيري و واکنش آنها به نيازهاي روزمره مشتريان خود جلوگيري مي کنند. آن دسته از لايه هاي تصميم گيرنده مي توانند جسارت با برندهايشان را براي آنها سخت کنند.

9. هميشه در هنگام برقراري ارتباط با مشتريان ، مارک تجاري خود را در نظر بگيريد.

غرور خود را از دست ندهيد و موقعيت تجاري خود را با تخفيف نامحسوس رقيق نکنيد. به جاي کاهش قيمت ، سعي کنيد پيشنهاد بهتري ارائه دهيد. تبليغات فرصتي براي تقويت مأموريت برند شما است.

10. روش قديمي تمبر کردن آرم شما بر روي همه چيز باعث کاهش آن نمي شود.

آينده برندينگ جذاب است - به شعور مشتريان خود احترام بگذاريد و به آنها اجازه دهيد اطلاعات بيشتري در مورد نام تجاري خود را پيدا کنند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Michael تعمیرات حرفه ای خودرو مخصوص تعمیر کاران ♥دوصِـــت دارم♥ ♥A♥ Iran Sanat server دفاع حقوقی در برابر دعاوی بانکها، مشاوره و وکالت تخصصی در امور بانکی امداد خودرو کرج شبانه روزی استان البرز dark light(: طراحی سایت ارزان در یزد